luni, 22 noiembrie 2010

Când "Rabla" loveşte Mercedes

 Vânzarile Mercedes-Benz România au crescut

Mercedes-Benz România, compania care importa marcile Mercedes, Smart, Chrysler, Dodge, Jeep si Mitsubishi Fuso, a vândut în primul trimestru cu 60% mai putine autoturisme decât în aceeasi perioada a anului trecut. Totusi, în martie, compania a vândut 76 de masini, cu 40% mai multe ca în februarie si de peste doua ori mai multe decât în ianuarie, crestere care ar putea marca începutul unei perioade de revenire, spune Michael Grewe, CEO al importatorului.


Si BMW si Audi, celelalte doua marci care completeaza topul trei al marcilor premium, au avut vânzari în crestere în a treia luna din 2010. Potrivit lui Grewe, daca pâna în vara nu se va simti o revenire clara a pietei, întregul an va fi unul slab. Iar semnele bune din martie nu sunt neaparat o garantie. Analistii spun ca, desi sunt sanse ca vânzarile de masini sa îsi revina dupa începutul de an dezastros, exista câteva motive serioase pentru care segmentul premium va continua sa sufere. De ce? Raspunsul îl puteti gasi în MONEY EXPRESS.


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu