duminică, 12 decembrie 2010

Stroe: Dacia este pentru piaţa auto ce este IKEA pentru piaţa de mobilă

Brandul Dacia reprezintă pentru piaţa auto o soluţie la fel de raţională ca IKEA pentru piaţa de mobilă, a declarat vineri vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe.Oficialul companiei a arătat că producătorul a avut o până în prezent trei strategii de marketing, în funcţie de piaţa căreia i s-a adresat, scrie Mediafax Business.

În Romania Dacia a punctat că este marca naţională, de tradiţie, dar bine bazată pe Renault.

În ţările emergente din nordul Africii sau din CSI, Dacia a avut o abordare mai conformistă, generală, mai aproape de cea a unor marci ca Opel sau Ford.

Stroe a arătat că pe piaţa "saturată" din Europa de Vest, Dacia a ales o abordare oarecum revoluţionară, de genul "sfidează obişnuinţele, îndrăzneşte" dublată de "fără rabat la calitate".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu