Prototipurile ramân, în mare, credincioase formei deja consacrate, însa arata si noi detalii, în special în partea din spate cu o noua linie de design între cele doua stopuri. Din fotografii se vede ca inginerii a fost introdus si un eleron ajustabil.
Pentru o eficienta îmbunatatita, urmatoarea generatie 911 va avea un sistem start/stop si tehnologia de recuperare a energiei la frânare, ambele din standard.
Si motoarele vor fi îmbunatatite, începând cu propulsorul de 3,6 litri cu sase cilindri în linie care produce 365 CP / 272 kW si un cuplu de 400 Nm, iar pentru varianta Carrera S va fi oferit un motor îmbunatatit de 3,8 litri cu sase cililndri ce dezvolta 415 CP / 309 kW si 440 Nm.
Urmatoarea generatie 911 va fi disponibila fie cu o transmisie manuala cu sase rapoarte, fie cu una automata, PDK, cu sapte trepte,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu